התחדשנו! אתר חדש! | מינימום הזמנה ₪150 | משלוח חינם מעל ₪250

לוגו דקל בע"מ

לאירועים בלי נשכחים

עיצוב אירועים

האירועים אותם אנו מפיקים לרוב מורכבים מחלקים רבים. החל מהמוזיקה, דרך המנות המוגשות ועד לעיצוב של השולחנות. עיצוב אירועים אם כך, הוא ללא ספק משימה מורכבת הדורשת אנינות טעם ונגיעה של חגיגיות. שהרי בעת שהשולחן יהיה מעוצב ברמה גבוהה, הוא יסייע ליצירת האווירה המבוקשת על ידי המארחים. אין ספק כי לא יישאר אורח אשר יצליח להישאר אדיש לעיצוב המושלם אותו אתם תבחרו.

טיפים לעיצוב אירועים בצורה המושלמת

רגע לפני שאתם מזמינים את כולם, קחו רגע ותכננו את האירוע שלכם לפרטי הפרטים. כך תוכלו להיות בטוחים כי לא פספסתם אף פרט, וכי כל פרט עיצובי נמצא בדיוק במקום שלו. 

  • סגנון – השלב הראשון צריך להיות בחירה של סגנון עיצוב המרכזי של השולחן והאירוע בכללותו. שהרי העיצוב למסיבת יום הולדת של ילדכם, יהיה שונה מארוחת חג משפחתית. זה המקום שלכם לבחור בסגנון מסוים ועל פיו לעצב את האירוע. 

  • צבעים – הצבעים אשר יתאימו לסגנון העיצובי שלכם יכולים להיות מודגשים בכל. בצלחות, בפרחי משי ואף בכלים הדקורטיביים.  

  • אלמנט מרכזי – הצבה של אלמנט מרכזי על השולחן, יכול לתרום בצורה משמעותית לעיצובו של האירוע. תוכלו לבחור בפמוטים, אגרטלים, סידורי פרחים ועוד. 

  • חד פעמי – מעבר להתארגנות לפני האירוע, אתם בוודאי יודעים כי גם בסיומו קיימים סידורים שונים. כל תהליך הניקיון עלול להיות מורכב ומסורבל ולכלול הרי כלים שדורשים שטיפה. בעת בחירה בכלים חד פעמיים, אתם יכולים הן להתאים את הצבעים לקונספט שלכם, והן לפטור את עצמכם ממלאכת שטיפת הכלים בסיומו של האירוע. 

לחיי אירוע בלתי נשכח!

כולנו רוצים לארגן את האירוע המושלם, ואנו בחברת דקל נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם להפוך את האירוע המיוחד שלכם לבלתי נשכח. אנו מחזיקים מגוון רחב של מוצרים אשר מתאימים לעיצוב אירועים ואולמות אירועים. החל מפרחים לשזירת קירות ירוקים מלאכותיים, דרך מוצרי אריזה דקורטיביים מרשימים ואף מגוון של מוצרים לאירועים מיוחדים כמו חינה ומסיבות רווקות. אנו מזמינים אתכם לעיין בקטלוג המוצרים שלנו ולהתרשם ממגוון האביזרים אשר יכולים לשדרג את האירוע שלכם במחירים אטרקטיביים לכל לקוח.

 

 

 

מוצרים המופיעים בכתבה:

עוד כתבות דומות במגזין:

מאפינס גבינות קלות להכנה, מתאימות לכל ארוחה ביום ואפילו לאירוח בבית. אפשר לשדרג אותן בתוספות כמו: תירס, זיתים
מי לא מכיר קאפקייקס? עוגות שוקולד או וניל קטנות ואישיות שמצופות בקרם ובדרך כלל מקושטות בסוכריות קטנות. האם ידעתם שההכנה שלהם כל כך קלה ומהירה?
× אנחנו כאן לשירותך!