התחדשנו! אתר חדש! | מינימום הזמנה ₪150 | משלוח חינם מעל ₪250

לוגו דקל בע"מ

איך לנקות פרחי משי וצמחים מלאכותיים

פרחים מלאכותיים 

 

במרכזו של השולחן בסלון, במטבח, אולי אפילו על אדן החלון במשרד – לא משנה היכן תניחו אותם, פרחים מלאכותיים מהווים פתרון נהדר המתאים לכל מי שמבקש להוסיף אלמנט דקורטיבי צבעוני שישדרג את האווירה במקום. 

למעשה, מדובר בפרחים העשויים חומר סינטטי; משי או פלסטיק, כהעתק מדויק של פרחים אמיתיים. ניתן לרכוש אותם כזרים, סידורי פרחים, זרים לראש, ועוד. 

כיצד מנקים פרחים מלאכותיים

 

היעילות ברכישת פרחים מלאכותיים טמונה בעמידות שלהם; מכיוון שלא מדובר בפרחים אמתיים, אינכם צריכים להטריח את עצמכם ולדאוג לתחזוקתם וטיפול בהם. הם לעולם לא ינבלו, וישמרו לאורך זמן רב על צבעם הנהדר ויעניקו לחדר בו תציבו אותם אור וחינניות. נכון שאין צורך לצאת מהכלים על מנת לטפל ולתחזק את הפרחים הללו, ובכל זאת כדאי מידי פעם להעניק להם תשומת לב, לפחות כדי להסיר מהם את האבק. הנה מספר טיפים לשמירה על ניקיון הפרחים המלאכותיים שלכם:

  • ניקוי בעזרת מלח – הכניסו את הפרחים לתוך שקית ניילון או שקית נייר, הוסיפו מלח ונערו מעט את השקית. מלח ידוע כמנטרל אבק, ויעזור לכם בניקוי הפרחים.

  • ניקוי בעזרת מברשת שיניים – טבלו מברשת שיניים במים פושרים עם מעט סבון, ונקו בעדינות בעזרתה את הפרחים.

  • ניקוי בעזרת אדי מים –העמידו את הפרחים בקרבת אדי מים חמים, הידועים כמחטאים ומנקים. 

 

הנאה לאורך זמן 

 

הרי בסופו של יום, מי מאיתנו לא רוצה ליצור לעצמו אווירה רגועה בהתאם לטעמו האישי, בסביבה הפרטית שלנו? לנו בחברת דקל יש את הפתרון המושלם! בעזרת הצמחים המלאכותיים שלנו תוכלו ליהנות מיופיים של הפרחים, גם אם זו לא העונה שלהם וגם אם אתם סובלים מאלרגיות! אל תוותרו על ההנאות הקטנות, רכשו עוד היום את הפרחים האהובים עליכם.

מוצרים המופיעים בכתבה:

עוד כתבות דומות במגזין:

מאפינס גבינות קלות להכנה, מתאימות לכל ארוחה ביום ואפילו לאירוח בבית. אפשר לשדרג אותן בתוספות כמו: תירס, זיתים
מי לא מכיר קאפקייקס? עוגות שוקולד או וניל קטנות ואישיות שמצופות בקרם ובדרך כלל מקושטות בסוכריות קטנות. האם ידעתם שההכנה שלהם כל כך קלה ומהירה?
× אנחנו כאן לשירותך!