התחדשנו! אתר חדש! | מינימום הזמנה ₪150 | משלוח חינם מעל ₪250

לוגו דקל בע"מ

פרחים מלאכותיים הם לא פרחים מפלסטיק

פרחי משי 

פרחי משי הם ללא ספק אחת הדרכים היעילות ביותר להפוך כל פינה למוארת, חמימה ומזמינה יותר. ההתפתחויות הטכנולוגיות והעיצובים המרשימים של היום מאפשרים לפרחים אלו להיות בעלי מראה טבעי, כך שרק ממבט קרוב ולאחר מישוש, ניתן יהיה להבדיל בכך שאין מדובר בפרח אמיתי. 

פרחי משי לכל דורש

סידורי פרחים, קירות פרחים לאירועים ואף עציצים, תמיד שמחו את לבבותיהם של אנשים רבים, בין אם מדובר בצמחייה טבעית או מלאכותית. הוספת הצבעוניות הזו לחיינו מסייעת לשיפור מצב הרוח, הגברת היעילות והשרייה של אווירה נעימה ומזמינה. החיבור של האדם לטבע מאז ומתמיד היה עוצמתי במיוחד. גם בשעה שאנו חייבים בין ארבע קירות מבטון, אנו מקפידים על תוספת של צבע וססגוניות לחיינו.

אך בשעה שתחזוקתם של פרחים טבעיים עלולה להיות מורכבת, הרי שפרחי משי הם המענה האידיאלי בעבורכם. 

  • פרחי המשי הינם בעלי מראה מרהיב אשר מחכה בצורה מדויקת את הטבע.

  • אין צורך בהשקיה של הפרחים או תחלופה של הקרקע או הצמחייה עצמה.

  • במידה ואתם אלרגיים לצמחים, אין סיבה לוותר על היופי שבטבע, פרחי משי יכולים להוסיף לחייכם את הססגוניות מבלי לגרום לכם להתעטש.

  • גם אם אתם מעוניינים ברקפות באוגוסט, הרי שצמחייה מלאכותית יכולה לספק לכם את הצמחים המועדפים עליכם מחוץ לעונת הפריחה. כמו גם צמחים שנחשבים לנדירים במיוחד בארץ.

  • פרחי משי יכולים להתאים לקירות פרחים מלאכותיים ולהוסיף להם את נגיעת הצבע הדרושה.

  • פרחים אלו מתאימים במיוחד גם לחנויות פרחים, ולמקומות אשר מעוניינים בעיצוב ייחודי אך אינם מסוגלים לספק לצמחים טבעיים את השמש או שגרת ההשקיה הנחוצה להם. 

מגוון עצום של פרחים לבחירתכם

חברת דקל, מתמחים החל משנת 1984 בייבוא של פרחי המשי הטובים ביותר מכל רחבי העולם. גם אם תמיד חלמתם על סוג פרחים מסוים שאינו גדל בארץ, הרי שכעת אתם יכולים ליהנות מהגרסה המלאכותית והמדויקת שלו בכל מקום שרק תרצו. אנו מקפידים על תחזוקה של מעל כ 150 סוגי פרחים. וורדים, אורטנציות, לזיאנטוס וחמניות אלה רק חלק קטן מסוגי הפרחים המלאכותיים אשר תוכלו למצוא בחדר התצוגה שלנו ובמלאי. זו היא ההזדמנות שלכם להוסיף טיפת צבע ססגונית ודקורטיבית לאירוע לבית או למשרד, מבלי שיתעורר הצורך לדאוג לתחזוקה של הצמחייה והפרחים, השקיה או טיפול בפרחים נבולים. אנו מזמינים אתכם להתרשם מהמגוון העצום שעומד לרשותכם.

מוצרים המופיעים בכתבה:

עוד כתבות דומות במגזין:

מאפינס גבינות קלות להכנה, מתאימות לכל ארוחה ביום ואפילו לאירוח בבית. אפשר לשדרג אותן בתוספות כמו: תירס, זיתים
מי לא מכיר קאפקייקס? עוגות שוקולד או וניל קטנות ואישיות שמצופות בקרם ובדרך כלל מקושטות בסוכריות קטנות. האם ידעתם שההכנה שלהם כל כך קלה ומהירה?
× אנחנו כאן לשירותך!