התחדשנו! אתר חדש! | מינימום הזמנה ₪150 | משלוח חינם מעל ₪250

לוגו דקל בע"מ

יתרונות צמחיה מלאכותית

צמחים מלאכותיים

צמחיה מלאכותית 

 

בשנים האחרונות, המודעות לחשיבות החיסכון במים ושמירה על איכות הסביבה הלכה וגברה, ולא בכדי. לצד המודעות, גדל גם הצורך במציאת תחליפים למוצרים המתכלים. צמחיה מלאכותית הינה אחד התחליפים הנדרשים והמבוקשים ביותר בימינו! 

צמחיה מלאכותית לכל מקום! 

 

צמחיה מלאכותית הפכה כל כך פופולארית לאחרונה, ויש לכך סיבות מצוינות; ראשית, מדובר בהיעתק מדויק של הדבר האמיתי, וכאשר המוצר איכותי לא תוכלו אפילו להבדיל בינו ובין הצמח הטבעי. בנוסף, צמח מלאכותי לעולם לא ינבול ויעניק צבע וחיים לביתכם לאורך זמן, ואפילו לא תצטרכו להקדיש לו מזמנכם הפנוי לטיפול ואחזקה! 

  • לריענון החדרים השונים בבית

  • דקורציה למשרד או בית העסק 

  • אם אינכם מעוניינים להעביר שבתות שלמות בתיחזוק הגינה שלכם, תוכלו לשתול בה צמחים מלאכותיים שישמרו עליה רעננה ויפהפייה גם ללא תחזוקה שוטפת 

  • ומה עם הגג שלכם? אל תשאירו אותו בודד וריק מצבע! לא תאמינו עד כמה מספר קטן של שתילים צבעוניים יוכל לשדרג את הגג שלכם. 

 

לא תמיד צריך לסבול בשביל היופי… 

 

אנו בחברת דקל מתמחים בייבוא ושיווק צמחים מלאכותיים מכל רחבי העולם; מכל הסוגים והגדלים, ובאיכות הגבוהה ביותר. תוכלו ליהנות מצמחייה נהדרת ומדקורציה מרעננת ברחבי השטח הפרטי שלכם, מבלי להתאמץ כלל וכלל מכיוון שהצמחים המלאכותיים מחזיקים מעמד לאורך זמן ארוך שכן אין צורך לטפל בהם ולתחזק אותם. 

מלבד הצמחים המלאכותיים אנו מציעים גם מגוון רחב של כלים חד פעמיים מעוצבים לאירועים, לעסקים ולמי שצריך. כלים מקרמיקה, זכוכית, קש ופלסטיק, וכן אביזרים לימי הולדת ואירועים צבעוניים. אנו מזמינים אתכם להגיע לאולם התצוגה שלנו בקיבוץ נצר סרני, או להציץ בקטלוג שנמצא כאן באתר האינטרנט שלנו. בואו לעצב כמו שתמיד חלמתם, עם אפשרויות העיצוב של חברת דקל! 

 

 

 

מוצרים המופיעים בכתבה:

עוד כתבות דומות במגזין:

מאפינס גבינות קלות להכנה, מתאימות לכל ארוחה ביום ואפילו לאירוח בבית. אפשר לשדרג אותן בתוספות כמו: תירס, זיתים
מי לא מכיר קאפקייקס? עוגות שוקולד או וניל קטנות ואישיות שמצופות בקרם ובדרך כלל מקושטות בסוכריות קטנות. האם ידעתם שההכנה שלהם כל כך קלה ומהירה?
× אנחנו כאן לשירותך!