התחדשנו! אתר חדש! | מינימום הזמנה ₪150 | משלוח חינם מעל ₪250

לוגו דקל בע"מ

עיצוב שולחן חג

בתור תושבי ישראל, אין ספק כי התברכנו בחגים ומועדים רבים. כל סיבה למסיבה היא תמיד מבורכת, בין אם מדובר בחג או ביום הולדת. בדר”כ אותם חגים ומועדים מאופיינים בסעודות מרובות אורחים או מסיבות חג למיניהן שבכולם המשותף הוא שצריך לערוך ולעצב שולחן. עיצוב שולחן חג לא חייב להיות משימה בלתי אפשרית, בעזרת המוצרים שתוכלו למצוא באתר שלנו, אין ספק כי שולחן החג והעיצוב הכולל של כל פרט ופרט בו יהיה מדויק בצורה מושלמת.
זכרו כי חשוב שהעיצוב הכולל יהיה אחיד ובעל סגנון עיצובי אחיד, שהרי כך תוכלו להתאים את כל הפרטים הקטנים יחדיו, ליצירת התמונה העיצובית החגיגית האידיאלית.

המוצרים שיעשו לכם את החג

חגים ומועדים שונים הינם תמיד סיבה למסיבה, על אחת כמה וכמה בשעה שאתם מארגנים את ארוחת החג או בוחרים לארוז את המתנות המיוחדות לאורחים היקרים לכם.
כולנו כבר יודעים, עיצוב שולחן חג הינה משימה מיוחדת במינה. השולחן המעוצב יוצר למעשה את כל אווירת החג שאתם רוצים. היות וכל חג ומועד בעל אופי וסמלים משלו אנחנו בחברת דקל יצרנו קולקציה של אביזרי דקורציה לעיצוב שולחן שמיוחדים לכל חג! אצלנו תוכלו למצוא דקורציה לחגים כמו חנוכה, פורים, פסח, יום העצמאות, שבועות, טו באב, ראש השנה, סוכות, וולנטיין, ואיזה מוצרים אתם שואלים? מגוון כלי חד פעמי ממותגים ומהודרים “חג” כמו צלחות, כוסות, מפיות, ראנרים, מגשים, דגלונים, מרכזי שולחן, קונפטי לשולחן, חצאיות שולחן ועוד.

אריזות ממותגות לחגים

מוצרי אריזה שונים יכולים להפוך כל מתנה לחוויה. רק דמיינו את פניו של אדם אהוב ברגע שהוא רואה מתנה ארוזה למשעי, עם נייר עטיפה ססגוני וסרט מרהיב. בין שאר אריזות המתנה אשר תוכלו למצוא אצלנו, קיימות גם שקיות או קופסאות מיוחדים לחגים. לדוגמה מבחר רחב של קופסאות פורים למשלוחי מנות, מגשי מתנה עם סמלי חג פסח, שקיות נייר ליינות ועוד.

המקום למציאת העיצוב המושלם לחגים ומועדים

אנו בחברת דקל, מציעים לכם מגוון רחב של פתרונות עיצוביים שיכולים להפוך כל ערב חג לחגיגה מפוארת ומעוצבת בצורה ייחודית ומרשימה. כבר עשרות שנים שאנו מייצרים ומשווקים מגוון מוצרים שמתאימים לכל חגי ישראל ומועדים שונים. אנו מזמינים אתכם לעיין בקטלוג המוצרים שלנו באתר ולבחור את המוצרים שלכם לחג.

למבחר מוצרי החגים שלנו לחצו כאן>>

מוצרים המופיעים בכתבה:

עוד כתבות דומות במגזין:

מאפינס גבינות קלות להכנה, מתאימות לכל ארוחה ביום ואפילו לאירוח בבית. אפשר לשדרג אותן בתוספות כמו: תירס, זיתים
מי לא מכיר קאפקייקס? עוגות שוקולד או וניל קטנות ואישיות שמצופות בקרם ובדרך כלל מקושטות בסוכריות קטנות. האם ידעתם שההכנה שלהם כל כך קלה ומהירה?
× אנחנו כאן לשירותך!